Mat

Hej,
Blev 2 timmars sömn för oss båda ^^ När vi vaknat så bytta jag blöja på honom å sen gav jag honom mat, men antingen var han inte hungrig eller så var det inte gott, för han åt inte så mkt. Istället så satte jag på honom sin fina grej han ska ha när han är ute, han såg ut som en björn ^^ Så söt :D å sen tog jag barnvagnen å va ute å gick med honom i en timme =) Haha man fick en del snea blickar =P Man såg hur folk (mest kvinnor) tittade noga på mitt aniskte för att typ bestämma ålder på mig, å sen kom dom väl fram till att jag var ganska ung, å då kollade dom lite snett =P
På tillbakavägen så köpte jag med mig en hamburgare å pommes frites hem också, nyttigt värre ;P Men nu är man mätt och belåten ^^
Ska pröva om Vincent vill ha lite mat nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: gabbi

jo det är bara bra, fast min sommar börjar inte förän på fredag!! :P eller man kan säga ons nästa vecka!! :P hur e det annars?

kram

2009-06-11 @ 15:54:04
URL: http://ngtnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0