Sitter barnvakt

Hej hej.
Gick upp kl 6 idag, å kl 7 åkte jag. Kom fram kl 8. När jag kom hit så hälsade jag på alla, var åratal sen jag såg dom :S :P Den enda jag verkligen kände igen var Mattias, Åsas mann =P Åsa såg inte alls ut som jag kommer ihåg henne =P Men Mattias kommer jag ihåg klart, för vi dansade på deras bröllop, vilket var för många år sen, å det var ungefär då jag såg dom sist =P

Men iaf, när jag kom hit så visade Åsa mig var allt står å vad jag ska göra. Sen kom det några kompisar till dom som tog Tiger (jepp, hon heter så =P)  med sig, å sen gick Mattias å Leija, å sist gick Åsa, så jag är kvar här med Vincent. Jag gav honom mat först, å nu kryper han omkring här på golvet =P Funderar på att kanske ta en promenad med honom sen, jag har ju barnvagn å allt, så det blir nog mysigt ^^ Skönt å komma härifrån, för dom har inte särskilt städat nåstans. Deras hall var ganska äcklig :S men kl 3 måste jag vara här igen, för då kommer Tiger tillbaka, så ska jag ha Vincent och Tiger fram till kl 7 då det kommer en annan barnvakt och tar över =P

Men nu ska jag se vad Vincent gör!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: En du vet vem det är ;)

Najs blogg :)

2009-06-12 @ 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0