Sol!

Hej =)
Var ju på "promenad" med Johan idag. Blev dock inte så mkt till promenad då jag invigde (om man nu säger så? =P) mina nya skor idag, å då fick jag skavsår så jag kände inte för å promenera då ;P Så vi satt i långbroparken i nån timme eller två typ å solade å snackade, sen gick vi hem till mig å chillade. Vid 5-tiden (tror jag att det var iaf =P) så var han tvungen å åka, för han skulle spela badminton, å sen skulle han till heron så han passa på å hämta ut biljetterna åt mig då, så då slipper jag åka dit å göra det, nice :D

Den kommer vara så grymt bra! :D


Efter att Johan drog så kollade jag på Fired Up, den va bra ^^ å sen kollade jag på det senaste avsnittet av Royal Pains, så jävla bra :D
Johan ska iaf komma tillbaka hit sen, å då lär vi väl sätta på en film eller något :)
Nu ska jag plinka lite på gitarren.

Vad har du gjort idag? :)

Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Men gud, bara jag som märkte att Sverige har premiär före England? xD haha mega fail, aja kul för oss jue!



Btw, för första gången tkr jag att en HP film verkar läskig.. :S Haha men jag e grymt pepp!!

2009-06-22 @ 20:48:51
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Känner du ens mig? jag läser inte! haha, jag pallade 1 kap av Harry Potter. And that's it.

2009-06-22 @ 23:55:50
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0