Tack för den -.-'

Jag var ute med Dharma, var vid macken också å köpte tuggummi. Men så ska jag betala dåra, dom har då en sån där grej man lägger mynten i, å jag hade några 50-öringar som jag ville bli av med, men en kommer ut hela tiden! Så tjejen i kassan frågar vad det är som inte fungerar, så jag visar henne 50-öringen, då säger hon:
- Aa, men det där är ju då ingen 50-öring, det är en cent.
Med värsta bitchiga rösten, som om jag visste det å försökte lura dom eller nåt. Verkligen som att hon tog för givet att eftersom att jag är tonåring så är jag inte ärlig! Orka såna -.-' Var nära att säga nåt småbitchigt tillbaka, men jag gjorde inte det, pallade inte. Jag hade ju andra pengar så det var ju bara å betala med dom.
Men men, ska läsa lite mer nu ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0