Tisdag

Shu,
det blev skola för min det idag iaf =P Jag ville veta mitt betyg i musiken så jag åkte dig. Men väl där så lekte vi bara nån musiklek vilket iofs va kul, min grupp vann! Tack vare Jessica, hon va fett duktig, typ kunde allt xD Jag svarade på 1 grej, haha xD men iaf, sen i slutet på lektionen så säger han att han kanske inte hinner sätta betyg på alla, så då kanske vi får det efter sommalovet! Va e det för jävla stil? =P Man vill ju såklart ha det innan sommarlovet, han får fan se till att han hinner det =P
aja, sen iaf så åkte jag hem (ÄCKELVÄDER!), å nu har jag legat å läst och pluggat lite matte. Känner mig grymt trött, så kanske sova lite..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0