Vad har hänt?

Har jag missat något? Han någon länkat till mig på sin blogg eller något sådant? Hur kan jag plötsligt ha 58 u.b? =D =P

Iaf, har legat å läst störra delen av dagen, har väl lästa halva boken typ.
Imorn ska jag till operan, Lotta har ju varit på operaläger å hon ska sjunga på operan imorgon, å det måste man ju lyssna på :) Sen på kvällen åker vi till landet.

Jag har gått omkring å trott att mormor, Eric, Cicki, Tobbe å småkusinerna skulle fira midsommar med oss, men så fick jag veta idag att bara mormor å Eric kommer. Så det var ju lite synd, hade sett fram emot att alla skulle komma :(

Midsommar firas iaf på landet, kl 11 är det dans runt midsommarstången, å det blir väl vår älskade "Ut i Tärnsjö, uuut i täärnsjö" i år med :D Sen blir det väl lite god mat, å sen kl 6 så händer det något också, ska visst komma några band å spela, mys mys :)
Vad ska ni göra under midsommar? Stanna hemma? Åka bort?  Med familj/släkt eller vänner? :)

Förra året var vi i San diego å firade midsommar + Erics syster som fyllde år. Det var tider det :) Vet att det säkert är 3dje gången jag lägger upp den här bilden, men det är typ den enda jag har ;) å det var faktiskt midsommar när vi tog den! :D



Ne, tillbaka till Harry Potter nu :D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: | T i N A |

Det beror på att du är så jävla dum i huvudet som tror att Kissie har blivit mamma. Så nej, ingen har länkat..

2009-06-18 @ 14:04:01
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0