Barnvakt ikväll! :D

Hej!
Vakande kl halv 12 idag, helt utmattad, tränade inför en boxningmatch hela natten *puh* :P Men så gick jag ner å började hänga upp tvätten då ringde telefonen, det va Anna, hon frågade om jag kunde komma redan kl kvart över 4 och om jag kunde ta med mig någon, för det är bra om man är två eftersom att det e tre ungar. Dessutom har Mattias down syndrom, så han kan bli lite våldsam ibland. Det är iaf Mattias, Michaela och Oskar vi ska sitta barnvakt åt :) Kommer bli kul :D Å Alexandra följer med mig, så det e nice :D

Men nu ska jag ner å hänga upp resten av tvätten, å sen måste jag ringa tillbaka å säga att jag hittat nån som kan följa med... -.-' Men men, jag klarar väl det :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

intresserad av musik, nytt? :)

kika in hos mig och lyssna på min sång!

say what you like :*

2009-03-07 @ 14:24:02
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, tack :) Hoppas du också får en bra dag!

2009-03-07 @ 17:42:26
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0