Dag 21, Onsdag.

Tja! Idag väcktes vi kl halv 9. Gick å klädde på mig å allt det där vanliga. Sen åkte vi i ca 7-8 timmar, jag spelade DS typ hela tiden =P Vi såg att temperaturen kom upp i 43 grader! När vi kom fram å gick ur vår svala å sköna bil så höll vi på å dö, det så galet varmt! Så vi checkade in, fett nice hotell, ett "Best Western". Vi hade 3 rum. Viktor å jag i ett, Fredrik å Erik i det andra och mamma å pappa i det sista. Jag har Charlotte en natt så tar Erik henne den andra :P Men vi har ju en dubbelsäng var, så det e ganska lugnt ändå ^^ Sen badade vi i poolen, va nice ^^ Sen åkte vi till ett köpcenter å handlade lite ^^ Jag hjälpte Charlotte å köpa ett par kläder, 1 klänning, 2 tröjor och 1 kjol. Själv köpte jag 21 par örhängen för 19 dollar! ca 130 kr alltså, grymt nice :D Sen käkade vi där, va nåt thaikäk, va gott =) Sen åkte vi hem, så nu ligger jag å Charlotte å pratar, men vi ska sova snart, imorn e det Grand Canyon som gäller!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0