...

Viktor va så snäll (läs: fucking elak) å påminna mig om att jag har disken idag. Så jag har precis gjort den. Väldigt slarvit dock, men orka bry sig.

E asdepp idag med. Vet inte varför, allt känns bara skit. Känner ångesten komma krypandes. Ärren på armen bränner, som för att säga "titta här, vad du har gjort förut, du kan göra det igen, du vet hur skönt det känns efteråt". Jag känner lixom en... dragning till att göra det igen. Känslan när nålen går genom huden och när blodet börjar rinna. Låter dumt som fan, jag vet, jag ser det själv när jag läser igenom det. Men det är så jag känner. Men jag har slutat med sånt. På ett sätt är jag glad över det, för jag slipper gå och dölja handleden, slipper känna skuldkänslor för att jag skadar andra genom att skada mig själv. Men samtidigt så.. saknar jag det. Det var ett lätt sätt att slippa ångesten på, och det kändes alltid så mkt bättre efteråt.
Men som sagt. Jag har slutat med sånt och jag tänkte inte falla tillbaka bara för att jag är tillfälligt deppig.

Ska försöka sova nu iaf.
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0