.........

Tja
Jag är sååå jäkla trött att det inte är sant >.< Sov som sagt jättedåligt inatt, å nu har jag precis kommit hem från Aerobics-passet som f. ö var tråkigt för att jag var den enda nybörjaren, och just den gången hade dom bestämmt sig för att börja göra lite svårare. Sen hade hon som ledde det hela ord för alla rörelser som jag fattade nada av, så jag stog mesta av tiden och såg ut som ett frågetecken. Men men, jag gjorde så gott jag kunde iaf :P Sen bokade jag in en gymintrogrej där man lär sig hur allt funkar å sådär =) å sen åkte jag till Hornstull F&S och avbokade den som jag hade bokat där innan, för jag tror jag kommer va mkt mer i City än Hornstull.

Nu har jag iaf precis kommit hem, och jag typ halvsover. Sen kom jag ju på att jag har vardagsrummet + matrummet att säda idag >.<
Ni, mina kära läsare, är välkomna till min begravning.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0