FREDAG! =D

Hey =)
Dagen idag började med NK där vi kollade på film. Sen var det dags för Grafisk Kommunikation-prov, Rasmus du räddade mitt betyg <3 :D Sen fick vi rast i typ 40 min, men jag drog därifrån å åkte till Hötorget å mötte upp Elin, Madde å Jenny :D Madde letade skor och jeans hon hittade inget. Men en parfym hade hon köpt ^^ Jenny köpte 2 tröjor, jeansleggins och en klänning tror jag det va ^^
Vi käkade på donken sen oxå, å så drog vi till PUB, en avdelning högst upp å kollade på sexleksaker ;) Madda ramlade utanför t-banedörrarna oxå, det va kul ;D

När jag kom hem så käkade vi, Fredde hade gjort en fisksoppa, helt ok. Sen satte jag mig å ritade lite =) har nämligen bestämt mig för att inte sitta så mkt framför datorn, för jag sitter alldeles för mkt här! Så jag ritade å gjorde origami, det va kul ^^ Det här gjorde jag idag:
Baby

Kub =P

Hittade lite missfärgade å random saker jag gjort förut oxå xD
Joakim von Anka

Kalle Anka

Random

Haha :P

Ne men nu ska jag gå och lägga mig. Tror jag e på väg å få feber! Eller bror min tror det, för jag har ont i ögonen när jag kollar upp/ner/sidan och han säger att han brukar få det när han e på väg å få feber! Så nu är det sova som gäller!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh bebisbilden var helt sjukt gullig ju!

2009-03-21 @ 01:03:15
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0