Godmorgon!

Hey,
Mamma ringde å väckte mig för 40 min sen, då gick jag upp å klagade över att lovet va slut, å så väckte jag Erik. Så nu har jag precis käkat frukost å det är 25 min kvar tills jag å Erik ska gå till bussen.

Dåligt med att lovet slutar:
Gå upp tidigt
Tar lång tid å somna (för mig)
Man känner sig aldrig utvilad på morgonen (för att man lagt sig sent å inte kunnat somna)
Man måste göra läxor igen

Bra med att lovet slutar:
Man rör sig mer, för under lovet sitter man bara å gör ingeting (jag iaf ;P)

Eftersom att det dåliga har fler punkter än det bra så tycker jag att vi ska ha längra lov, nån som håller med mig? :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra start på veckan :)

2009-03-02 @ 07:23:10
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Nora

haha håller med dej;) mer lov tack:)

2009-03-02 @ 11:16:47
URL: http://stortolitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0