Godnatt

Erik gjorde mig lite gladare, han gav mig 50 kr :) Snäll bror man har :-)

Söta Erik :D Haha han ska vara en läkare/james bond ;) anledning e för att mamma har skrivit en låt "en ovälkommen gäst" som handlar om pappas cancer alltså, och så gjorde hon en video till den å då hade hon en trudelutt som lätt lite likt james bond, så drf ser Erik ut som han gör på fotot ;P


Men nu ska jag sova iaf, är trött.
Imorn är det skola som gäller, matteprov. Men jag ska nog inte göra det, jag ska gå å snacka med Alexander så jag får hoppa ner en grupp, till gruppen som tar det lite långsammare, för jag pallar inte med hitler-Alexander som e så jävla dryg å krånglar till allt! >.<
Efter skolan iaf så ska jag till mammas jobb, sen ska vi iväg och styrketräna, sen käka å sen ska vi gå och se på "En shopaholics bekännelser".


En shopaholics bekännelser
Att Rebecca Bloomwood jobar på en ekonomitidskrift hjälper henne inte mycket. Hon bor med sin kompis i hennes lägenhet och hennes maniska shoppande gör att räkningarna bokstavligen läggs på hög. Skitjobbet på tidningen ger inte tillräcklgt betalt och hon förstår att hon har att välja på att dra ner på kostnaderna eller jaga upp lönen. Som av en händelse snubblar Rebecca på en story som verkar bli hennes räddning. Men skulderna minskar inte precis, när hon drar nytta a den uppmärksamhet hon fått genom sitt scoop.

Så lite kul blir det imorn iaf!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håller tummarna för att det går bra på provet imorgon!

2009-03-23 @ 00:17:18
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Stephanie

gissar vem som har en låt med i filmen? ;D



LADY GAGA <3 om du hör en låt som går typ: fashion put it all on me. dont you want to see these clothes on me?

så är det gaga ;D (Y)

2009-03-23 @ 10:16:52
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0