Godnatt

Hej,
Nu har Johan precis gått. Vi gjorde inget speciellt, vi låg i sängen å snackade/halvsov, sen spelade vi buzz å sen upp till mitt rum igen där jag fick massage :D fan va skönt det va ^^ Men vid kvart över 11 kände han att det var dags för att sova, så vi sa hejdå.
Nu sitter jag här. Är lite missnöjd med mig själv, då jag eg. hade tänkt å snacka lite mer "allvar" med Johan, men jag fegade ur och gjorde inte det =( Så antingen får jag göra det nån annan dag, eller ta det via sms/msn (vilket är det jag brukar göra >.<)

Imorn är det tandläkaren kl 10:00 som gäller, sen skola och sen ska jag iväg å träna!
Men nu ska jag sova iaf.
Puss & kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0