Gud hatar mig! -.-'

Hej
Inatt vaknade kl 4, då satt jag upp i sängen med fötterna på golvet och jag var bombsäker på att jag låg i pappas säng och var på väg därifrån för att pappa kom och vill ligga där. Men så var det inte :P Hade nån dröm typ, men det va lite wierdo :P Å sen hade jag svårt å somna om >.<
Idag sket jag i Engelskan, eftersom att det ändå bara är eget arbete där för att vi håller ju på med nationella prov som jag gjorde förra veckan. Men så när det va dags för mig att gå upp så jag skulle komma på SH-lektionen så hör jag VIktor säga "Helvete va mycket snö det är ute!" så då la jag mig ner igen och somnade om.

Sen vaknade jag vid 10 dåra å kände mig pigg, så jag gick upp å drog upp rullgardinen, å HELVETE VA MYCKET SNÖ DET ÄR!!!!!!!!!!!!! Seriöst, gud hatar mig >.< Har värsta panikångesten för att det är så mkt snö, jag vill bara lägga mig å sova tills all snö är borta, jag pallar inte mer snö, mer kyla, mer slask, jag vill ha sommar, NU!!!!!

Min buss går om 20 min.. vet inte om jag ska ta den.. isåfall missar jag musiken och redovisningen på mdkn, men jag överlever musiken, och mdkn kan redovisa någon annan dag..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Det e lungan! ;) Ah jag veeet, visst är den! "/

2009-03-10 @ 15:28:03
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Havsänglar

åh fy fasen med massa snö :( Vill ju bara ha vår nu!!

2009-03-10 @ 16:32:54
URL: http://khavsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0