Jag är grym (typ.. :P)

Shu =)
Träffade Johan vid Långbrogrillen å därifrån gick vi till "grottan". Regnade ju, men de var regn, inte nå snöblaskäckelpäckelusch så det va lugnt ^^
I Grottan iaf så spelade vi biljard, å jag vann några ggr t.o.m ;D Sen låg vi i soffan å snackade om allt möjligt å lyssnade på musik å sen körde vi 2 sista matcher innan vi gick hem. Vi stod ett tag utanför mitt hus oxå å snackade om bilar :P Inte för att jag fattade allt med 3or å 5or å 7or, men jag förstod att han snackade om snabba bilar, dyyyra bilar ;P



När jag kom inte så käkade jag 2 mackor med ägg, fett gott ^^ Å sen satte jag mig här =) Funderar på å städa hallen.. skulle ju ha gjort det i söndags eg... Annars blir väl päronen sura, så jag ska göra det nu, å sen sova.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0