Jag överlevde!

Shululu (Eller shoolulu som bror min säger, för då är man extra cool (A) xD)
Jag överlevde! Hallelujah! Käkade bara frukost men sen så käkade jag lunch mellan två lektioner, så det löste sig ju bra ^^ Första lektionen iaf så kollade vi på resten av Sharkwater, en film jag rekomenderar! Den är bra, fast hemsk. Man får se många äckliga klipp >.< Sen käkade vi dåra å sen vare dags för Grafisk Kommunikation, där redovisade vi våra tidningsartiklar, å under vår lilla rast så fixade jag det som jag fått kritik på, så den blev väl ganska bra ändå :) resten av lekionen så hade Alf, vår lärare, genomgång om bokstäverna  typ :P å sen skulle jag tacka någon.. men jag kommer inte ihåg va dom hette ;D

Regler: Kopiera regler och frågor. Länka till den som utmanat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Korrekta svar och ej påhittade ord. Inte skriva samma svar två gånger. Om personen som utmanade dig, vars namn börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Glöm inte att utmana 5 personer. Lycka till!

1. Vad heter du?: Caroline
2. Ett ord på fyra bokstäver: Cows (ingen sa att det måste va på svenska ;D)
3. Flicknamn: Cecilia
4. Pojknamn: Charlie
5. Yrke: Cirkusdirektör
6. Färg: Citrongult

7. Klädesplagg: Cykelbyxor ;D
8. Mat: Citron- och vitlöksmarinerade lammkotletter
9. Sak i badrummet: Citrondoftandehårshampo (Där satt den! ;D)
10. Plats/stad: Cypern
11. En orsak att vara sen: Cykelolycka
12. Något man skriker: Cirkusen är här!
13. Film: Cast Away
14. Något man dricker: Citronvatten
15. Band: Coldplay
16. Djur: Chinchilla
17. Gatunamn: Cigarrvägen
18. Bil: Citroën
19. Sång: Chariot
20: Aktivitet: Cykla

Jag utmanar: Stephanie, Fabian, Jessica, Jenny  och Angelica

Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, man får hoppas på det.

2009-03-06 @ 18:06:51
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: Havsänglar

men vilken söt hund du har :)

2009-03-06 @ 18:34:44
URL: http://khavsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0