Lördag - Soooft! :D

Hej =D
Idag känner jag mig glad :D
Vaknade kl 11, helt utvilad. Gick upp å käkade frukost, sen städade jag lite å sen satte jag mig å tecknade å vek lite origami. Sen kom Lotta å skulle handla godis, jag hängde på å köpte lite lösgodis. Sen drog vi hem till Jacquelin å jag tittade på hennes kaniner, ena ser ut som Ludde :D <3 å fiskarna och deras sötsöta hund :D Sen satt vi hemma hos oss å spelade kort å sen DS å sen gick vi hem till Jacqie igen å tog Rupee på en promenad :D Men så ropade mamma å Fredrik på mig å sa att klockan är kvart i 6! Jag hade alltså maten idag och den ska va klar vid 6-tiden :P Så jag gick in å gjorde mat, det blev currykyckling med ris ^^ Sen spelade vi lite DS å snackade å så kollade vi på en film. Sen satt dom här i mitt rum till kl kvart i 1 typ (för Jacqie sover här i natt) men sen blev dom trötta så dom gick upp å la sig. Å så har jag snackat tel med Rasmus, Calle å Anton. Calle har tydligen kraschat ett plexiglas i Rasmus ansikte :O Men dom va härligt flummiga iaf ^^ Å nästa helg ska dom ut igen å då ska lilla jag med, tihi ^^

Men det känns jätteskönt att jag inte suttit knappt något alls vid datorn idag! Man kan tydligen göra annat ;D Men det är ju ett stort + att det var skönt väder ute idag också :D

Imorn däremot så måste jag ta tag i lite plugg! Orkar verkligen inte, men tyvärr så måste jag.
Men snart är det påsklov. Snart.
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0