Måndag...

Var som sagt inte alls pepp inför en ny vecka, så imorse vaknade jag 15 min innan jag skulle gå, så jag klädde på mig, väckte Erik å så gjorde jag en dubbelmacka som jag åt på väg till bussen, jag hann t.o.m nästan med den tidigare bussen x)

Hade iaf Grafisk Kommunikation idag, där började vi designa en förpackning. Sen gick jag 10 min innan så jag hann med tunnelbanan, sen bytte jag till buss å åkte med den till Huddinge Sjukhus. Väl där så fick jag sitta å vänta i typ 20 min, sen kom en snubbe i vit rock, inte hon jag brukar ha, för nu va det en kille ;P, men så fick jag dom där äckliga dropparna som svider. Efter ytterligare 15 min i vänterummet så fick jag träffa en annan snubbe som också hade vit rock (Amagaah) som tog bilderna. Det är så härligt när det blixtrar till och man blir blind i en sekund! not.. aja, sen när han tagit dom så kollade han snabbt på dom och sa att han kunde se en möjlig förändring i ögonbotten som då beror på min diabetes, så aa, jag blir väl blind om en dag eller två. Okej, kanske inte, men typ.
Men iaf så ska han kolla närmre på det å sen får jag höra "resultatet" på nästa sjukhusbesök, kuuul.



Pappa kom å hämtade mig iaf, då åkte vi hem å jag käkade å sen satte jag mig å kollade på tv. Först ett program om bl.a hajar, och sen på skitiga jobb, mysigt.
Men nu ska jag kanske sova lite, för jag har huvudvärk.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

some scary shit det där. kmr du imorgon?

2009-03-09 @ 17:30:12
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0