Mediakunskap!

Tja!
Dagen började med Engelska där fick vi tillbaka saker vi gjort. Jag hade gjort 1 av 3 :P fick VG- på den iaf ^^ Sen hade vi håltimme för vi hade ingen SH så vi (Julia, Jessica, Stephie å jag) drog hem till Stephanie å kollade porrbilder i hennes tyska tidningar å sen spelade vi GH :D Va kuul ^^ å så gosade jag med hennes katt :D
Sen stressade vi till skolan så vi hann käka på ca 10 min å sen vare musik ^^ å på den spelade vi gitarr som vanligt typ =P Men nästa vecka ska vi börja med våra arbeten som vi ska göra fram till sommar! :D Jag, Stephie och Jessica ska bli ett band å antingen skriva en egen låt eller ta en som redan finns ^^
Nu har vi Mediakunskap å vi ska göra en sak som vi bara har den här lektionen på oss å göra, så jag måste börja jobba nu!
Puss å kram <3

/C

PS. Stephanie och Jessica hälsar! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0