Nice :D

Hej ^^
Blev inte speciellt lång skoldag idag heller :P Först svenska, snackade med Cecilia om min novell där, hon sa att det verkligen låg och vägde mellan VG+ och MVG-, men jag hade lite för många slarvfel för att det skulle bli det högre betyget.
Sen hade vi matte >.< Vi skulle lösa några grejen tillsammans i grupp, och han sa att han delade in oss i grupper så det finns 1 som är bra på matte i varje grupp så den kan hjälpa oss lite sämre typ. Man ba ursäkta? Men men :P Jag hamnade med Johannes och Felix A, omg säger jag bara -.-' Johannes föreslog ett sätt att räkna på för att han trodde det va rätt, Felix räknade på ett annat å när det visade sig vara rätt så pekade han på miniräknarskärmen å typ sa "aah, men kolla då, jag hade rätt, fan va bra jag är" å sen när han löst ett annat tal sa han "fan va bra jag e, jag måste va den som är den bra i gruppen" å så fällde han massa kommentarer hela tiden, å han stressade som fan, sket i om vi andra förstod eller inte, vi fick inte ens en chans att tänka lixom -.-' Så jag bytte grupp ;P

Sen så gick Steph å snackade med studievägledaren, för hon ska kanske gå om 1an för att hon vill byta klass, Jessica med, förrädare >,< :P å sen skulle vi äta, men då hade dom stängt! vi slutade kvart i 1, å tydligen stängde dom 1, vi kom 5 över -.-' Så det sög. Men vi slutade då ändå, för engelskan är inställd, och på schemat står det att vi inte har någon NK v.11, så det va nice ^^ Så jag drog till Hornstull å köpte mitt F&S-kort :D Men när jag satt på tunnelbanan hem så kollade jag på det å såg att dom skrivit Wennerström -.-' Så jag får väl se om det går å fixa imorn, för då ska jag dit igen och träna ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0