Söndag - Sista dagen på lovet - Skola imorrn!!!

Hej,
Kom precis hem från landet :)
Igår så käkade vi först när vi kom dit, sen skulle alla ut å åka pulka å sånna saker, å jag gillar inte det så jag klagade lite å pappa blev sur så det slutade med att jag stannade hemma med Dharma (fattar inte vrf jag å pappa ska bråka om det varje år, jag gillar det inte helt enkelt, å vill inte stå å frysa å bara kolla på, så vrf ska jag ens följa med? -.-') så jag satt å la pussel (kommer bilder sen) senare på kvällen så spelade jag lite spel med mormor, Fredik å Lotta å sen kollade vi tv.

Idag så väcktes vi kl halv 10, då skulle vi upp å iväg till Östa å ha en utflykt så vi gick upp å käkade frukost å så åkte vi till Östa å där så skulle vi kolla om man kunde åka skridskor, men det kunde man inte så vi gjorde snöfigurer istället, vilket iofs va ganska kul =P Det va som ett hårt "skal" på snön som vi gjorde figurer på å sen lyfte upp typ =P ska lägga upp foton på den sen oxå ;) Sen iaf så åkte vi hem efter att vi stannat till vid IP för å se om det fanns nån is där, men det fanns det inte, å då så la jag pussel fram tills att vi skulle åka hem. Jag å Erik å Dharma åkte tidigare för vi åkte med Eric å mormor.

När vi kom hem så satte jag mig här å gjorde olika saker så det här inlägget har tagit mig typ en timme eller två å skriva xD Men de andra kom ca 30 min senare, å nu har vi precis haft möte å nu ska jag städa hallen vilket är min uppgift den här veckan.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0