Söndag

Hey =)
Konstig natt inatt :P Ne men först somnade jag inte förän kl halv 4 typ, sen vaknade jag kl 7 av att Dharma höll på å krafsa och då blev jag jättevaken så jag gick upp å bytte nål å sen gick jag å öppnade fönstret och gick å la mig å somnade om. När jag sov då så hade jag en aswierdo dröm xD xD xD

Vi var på någon sorts skola som var på en skitstor båt. Det hoppade delfiner bredvid oss, så vi stannade och hoppade i och simmade med dom. Sen hoppade dom upp i vår båt och typ låg å chillade i soffan typ :P Lite wierdo, ja, men det kändes normalt i drömmen ;D Sen drog dom, men det låg en sköldpadda kvar, som typ var en korsning mellan sköldpadda och delfin, men hursomhelst så släppte jag i den.

Sen var det dags för lektion. Men jag var inne i salen innan, för jag och lärarinnan var typ tillsammans, så vi stog där å strulade å va verkligen koncentrerade på varandra, för vi märkte inte att det började fyllas på med folk i salen, plötsligt märkte jag att det var folk runt om kring oss, alla var knäpptysta och satt å stirrade. Å då blev det ju liite pinsamt sådär :P så sen stirrade folk på mig hela tiden och sen så började lärarna typ att trakassera mig, sen var det nån kondomapparat där som vi skulle få kort till så vi bara kunde ta ut ett max antal kondomer, å så stog alla i kö där, plötsligt är det en lärare som stoppar alla och säger typ "Ja, nu är det Carolines tur att ta en. Men när hon var 13 så kom ju hon på att hon kanske inte gillar killar, så hon -"

Där vaknade jag :P Det där med ålder 13 vet jag inte var det kom från, för det är inget som är sant (vad jag vet :P) bara så ni vet ;D Iaf aswierdo dröm :P å när jag vaknade upp var det iskallt i rummet, för jag hade ju öppnat fönstret vid 7-tiden xD Men jag gick iaf upp å käkade frukost å nu sitter jag här :)

Dagens planer:
Plugga matte
Aerobicspass kl 15:30
Gå förbi grannarna kanske och se hur det går med hunden och ge dom lite tips ^^

Men nu ska jag börja med den första punkten, plugga matte!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0