Torsdag

Hey,
Skolan idag började med en seg svenskalektion där vi kollade klart på den muppiga filmen, men vi satt mest å kastade papparsbollar på varandra xD sen hade vi matte där vi mest flummade bort lektionen å studdsade med studsbollar och kastade pappersbollar på varandra, igen xD Sen hade vi lunch+håltimme i ca 2½ timme sammalagt, så under den håltimmen så var vi ute hela tiden å spelade fotboll, det var skoj ^^
Sista lektionen var naturkunskap, där snackade han mest, sen efteråt så fick vi se 2 nykläckta kycklingar dom hade där!! så söta :D å ett ägg gungade fram och tillbaka, det skulle kläckas snart, så sött :D



När jag kom hem så käkade jag, å sen satt jag å pysslade med lite småsaker, å nu sitter jag här, men jag ska ut med Dharma nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch... hatar fåglar :P (med tanke på bilden)



Sv: Jo jag är väldigt inne på att skriva en bok. Men är lite segstartad och är rädd för att misslyckas, väldigt rädd.

2009-03-26 @ 20:33:52
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jo du har rätt... ska tänka på de där :) Tack för stöttningen! Har du några tips på hur man ska gå tillväga så hör gärna av dig :)

2009-03-26 @ 23:02:13
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0