TRÖTT!

Hej! :D
Kvällen ikväll var jättetrevlig :D Först när jag kom dit (jag var sist xD) så öppnade Mimmi sina presenter, sen käkade vi, va jättegott ^^ Vi flummade lite, särskilt när toalett"låset" gick sönder xD å jag å Madde kom ut ur garderoben samtidigt :D (bokstavligt talat xD) å så föreställde vi oss hur det skulle va om jag å Madde båda satt inne på psyket :D Madde..adde..adde..adde... --  .-  -..  -..  . (Madde skrivet med morsekod, för er retards som inte kunde läsa det (A) xD) Vi skulle få de andra patienterna att verka friska, så mycket kom vi fram till iaf :D

Sen blev det iaf snacks å melodifestival. Hur fan kunde Snälla snälla komma tvåa? usch, jag spyr -.-' Å vinnaren va väl inge vidare hon heller. EMD hejade jag på iaf! En skrattattack fick jag oxå när "tingeling tingeling shake that thing" höll på xD Sen så flummade vi lite mer (ja, vi gillar å flumma :D) vi tog även Myran, som var med, på en promenad, å Dharma hämtade vi oxå så hon fick följa med ^^ å jag å Elin gick å hälsade på hos grannarna (som hon oxå känner) FÖR DOM HAR SKAFFAT VALP :O Hur söt som helst!! :D den e 75% border collie och 25% golden retriver. Som sagt hur söt som helst.. men dom verkar inte skaffat nån information alls i förväg :S Dom frågade oss hur mkt mat den skulle ha, hur många ggr, och vad den ska äta (!?) sen frågade dom hur vi gör med Dharma om dagen. Dom har alltså inte fixat så att valpen inte måste vara själv om dagarna! Lät ju skitbra -.-' men jag tipsade dom om Alex iaf, för hon har ju ändå inget speciellt för sig, å hon blir säkert glad över att tjäna lite extrapengar ^^ å dom (mamman) va typ lite orolig över att Alex inte skulle kunna så mkt om hundar. Men jag menar, hallå, kan dom någonting eller?? Men iaf, dom fick hennes nmr. Men jag har en känsla av att jag kommer ränna där ganska mkt å kolla så att hunden mår bra å ge dom tips :P får följa med Charlotte när hon går dit ;P

När vi kom tillbaka till Mimmi satte vi på en film, blev "New York Minute" den va bra :D Sen ringde Anton, Calle å Rasmus (tror det bara va dom) ett fyllesamtal till mig =P sen va klockan ganska mkt så vi gick hem ^^ När jag kom hem så kom mamma ner, vi stog å pratade lite, men jag e typ 99,9% säker på att hon kom ner för att se om jag druckit :P
Nu är jag iaf skiiittrött, så jag ska stänga av datorn nu å gå och lägga mig :)
Puss & kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0