Dag med mamma ^^

Tjenare =)
Matten idag kändes smått onödig, ingen jobbade typ :P Men vi fick sluta ca 25 min tidigare, för det va en grej i aulan vi ville se. Men den var ganska dålig, men men :P Sen vare lunch å sen svenska. Fick tillbaka min krönika, ett klart MVG hade hon skrivit :D Inga stavfel eller så heller :D Men det var för att mormor rättat den innan åt mig, men ändå ;D

Efter skolan åkte jag till mammas jobb, där satt jag å drack varm choklad och spelade rally på mobilen ;D Vid 4 så gick vi till gallerian å käkade, vi tog varsin köttbullesmörgås, gott gott ^^ Efter det så gick vi runt i Clas Ohlson i ca 1 timme tror jag å kollade på alla saker, å mamma köpte hörlurar till mig :D sånna där bra som man kan rulla ihop ;P Sånna här:

Sen var vi även inne på Cervera å kollade, jag blev jätteglad, älskar den butiken :D Så mycket kul saker som jag vill ha :D
Men sen blev det lite bråttom å vi skyndade oss til biografen "Park", å det var ingen förhandsvisning vi såg på, utan en testvisning. Å den var riktigt bra fast den var svensk! :D Det var en snubbe från värmland som gillade att fota, han fotade sin syrras bröllop, å sen flyttade han till stockholm där han blev lite av en överklassnubbe, å han träffade en tjej å bla bla. Jag ska inte ens försöka mig på att förklara, för jag suger på det xD Men bra var den iaf :D
När den var slut så åkte vi hem. Uschabuscha vilket tråkigt väder det var >.< Men nu är jag hemma iaf ;D

Imorn är det följande som gäller:
• Nationellt prov i matte A del 2 kl 8:10
• Musik, ev. uppspelning av vår låt, beroende på hur Stephie känner sig i sin hals. Hon borde inte sjunga om hon känner sig jätteförkyld.
• Idol!

Jag måste erkänna att jag inte alls känner mig så pepp inför idol -.-' Är inte 100 % frisk, och ja.. känns inte som om jag kan sjunga låten så bra xP men men, e väl bara å köra på :P Så jag ska äta lite nu, å sen ska jag sjunga!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0