Fredag - NICE!

Woho! Fredag idag! :D
Jag vaknade kl 9, då gick jag upp å ner till källaren å tog en dusch å sen gick jag upp å åt frulle, å nu sitter jag här ;) Har lite ont i halsen :S kanske inte så konstigt då alla satt å hostade å äcklade sig igår under NP proven, så jag har väl fått i mig alla möjliga bakterier nu >.<

Idag är det bara NK och Foto som gäller ^^ Sen hade jag ju tänkt å gymma, men kom på att det går ju inte, för jag måste hem, för idag är det dags för fästingspruta! Jag kommer halvt dö :S Men önska mig lycka till!
Jag ska börja gå om 10 min, men jag kanske kan skriva nåt under fotolektionen :D
Vad ska ni göra denna härliga fredag? :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: JESPER

Sv: Jaha okej. vad pluggar du till då? själv ska man dra och fika med en som heter mikaela, sen blir det hockey för hela slanten! Prenumera på min blogg :D

2009-05-08 @ 10:39:27
URL: http://jesperstenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0