Galna? Njae, lite kanske xD

Shu bre,
galen kväll/natt med brur min xD Börja med att han kom in på mitt rum å satt å spela lite gitarr å GJORDE EN REPA PÅ MIN NYA GITARR!!!! :O Det har jag inte förlåtit honom för -.-' Men sen gjorde vi lite asfail korttrick för varandra =P Sen gick vi ut å käkade, sen när vi precis käkat klart å jag ska dricka upp det sista jag har kvar av min oboy så dricker jag å "häller för mycket" så det rinner över, så jag börjar garva, å ja, ni vet väl vad som händer då, man rensar alla näsgångar med det man drack, i mitt fall, oboy =P så det var ju lite smått skabb xP sen gick vi in på mitt rum å jag gav honom lite massage, sen hypnotiserade jag honom (typ.. xD) å han gjorde några grepp på mig så jag tappade balansen helt å damp ner på golvet och låg där å skrattade hysteriskt, sen när han skulle hjälpa mig upp så släppte han precis i mitten så jag ramlade igen xD Haha kanske låter skittråkigt, men det var hysteriskt roligt xP
Men hade det inte varit för Erik så hade jag legat och sovit för 1½ timme sen =P

Tror föresten att det är brist på sömn som är orsaken till min eviga huvudvärk! Just nu är den helt galen, känns som om huvudet kommer sprängas >.< Så nu ska jag krypa ner i sängen å sova! Vet inte när jag ska till skolan imorgon.. Börjar ju 09:00, men vet inte om jag orkar gå upp tills dess :P Jag går väl när jag har vaknat ;P Kanske kan sikta att gå på 11:00-"lektionen".. annars blire 12:30.. låter iofs också ganska bra xD men vi får la se ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0