Grattis bror! :D

Tja ^^
Dagen idag började med np i matte, och det gick bra faktiskt! :D bättre än jag trodde det skulle gå ^^ Sen hade vi en überlång håltimme! så vi satt å spelade kort, kul kul ^^
Till slut så var det dags för musik och uppspelning. Det gick bra faktiskt :D dock så gick genrepet bättre än uppspelningen xD Men vi gjorde bra ifrån oss tycker jag :D
Sen så var det då idolträning. Vi fick sjunga våra låtar en gång var, å sen gjorde vi oss i ordning och sånt. Klockan blev till slut halv 4 och filmen sattes igång. Usch usch, inte kul å höra sig själv :P Och den var så jäkla lång också! Så man hann ju bli grymt nervös! Men som tur var så låg idol ganska sent jue, så det var inte såå mycket folk där ;D
Vi sjöng i den här ordningen:
Karin, Philip, Saga, Erik, Jag, Amanda, Malin, Linnea.
Alla var jättebra :D särskilt Amanda, shit va jag rös när hon sjöng, grym asså! :D Jag var jättenervös innan jag skulle in! Men det gick väl bra, jag kom ihåg texten iaf ^^

Efter att alla sjungit så var det ju dags för juryn att komma överrens om 3 finalister, och det blev Karin, Amanda och Erik! :D Sen vann ju Amanda hela grejen, å det var inte speciellt oväntat ;D Men jag är inte särskilt besviken över att jag inte hamnade bland de tre bästa, då Amanda och Karin var grymma. Sen är ju Erik grymt bra också, han övar mycket mer än mig och går hos sångpedagog, så jag var bara glad för hans skull :D Sen efteråt så såg jag Alexandra och Johan stå där! :D Det gjorde mig glad :D Jag blev totalt överraskad, så det var gulligt av dom :) <3 och sen tack till alla i klassen som stannade kvar i ca 2 timmar å väntade på att idol skulle börja! :D <3

Nu är jag hemma iaf å har precis käkat, å nu ska jag plugga, har NK-prov imorn, har inte pluggat ett skit! önska mig lycka till..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Hörnet

Lycka till :)

2009-05-19 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0