Imorgon gäller det!

Tja tja.
Går skit med sången, jag är inte frisk! Så jag vetifan hur det kommer gå imorgon -.-' Har iaf packat ner kläderna + hatten, så jag inte glömmer något hemma imorgon, det vore ju lite jobbigt =P

Jag tror föresten att Dharma börjar bli lite gammal ='( Igår när jag låg i badet så kom Dharma upp för trappen, å så gnällde hon till helt plötsligt å började halta lite med ena bakbenet och nu idag så verkade hon lite svag i bakbenen ='/ Hon låg vid mina fötter, hennes vanliga plats, å så kände jag hur hon höll på å ramla ner, så jag väntade på att hon skulle reagera, men hon sprattlade lite med framtassarna, hon kunde typ inte göra så mkt med bakbenen, så jag fick hjälpa henne. Men det går i perioder, för just nu är det bra iaf. Hoppas verkligen att det här är någon engånggrej typ, hon är ju bara 7 år! Å jag vet inte hur jag skulle klara av att förlora henne :(

Älsklingen min <3











Jag är säker bara överdriver orolig, men hon är min lilla älskling och hon betyder så otroligt mycket för mig <3
Men nu är klockan halv 12, så jag måste verkligen sova nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: okej. riktigt fin hund iallafall :D

2009-05-19 @ 10:35:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0