Imorn :D

Hej hej =)
Moster Cicki ringde nyss, så imorgon vid 1-tiden så ska jag å Lotta åka till dom ^^ Mys mys :D Så vi kollar på melodifestivalen där å så sover vi över där, sen skjutsar Cicki hem oss vid 12-tiden, för Lotta ska sjunga nånstans, å Stephie å Jessica kommer hit kl 1, för vi ska öva på vår låt ^^ Men det e nice, nu känner jag mig lite glad igen, e alltid så mysigt å komma till dom :D

Kusinerna <3
Theo, Hugo och Saga

Lilla saga fyller ju 7 på torsdag också :D

Men nu ska jag gå å dricka vatten, är fett törstig ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: soffie

låter så mysigt å vilken härlig bild,

kram

2009-05-15 @ 19:44:04
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0