Jag överlevde!

Hellu,
Jag överlevde sprutan! :D Men bara nätt och jämnt ;) Själva sticket gick bra, kändes knappt, men sen *känsliga läsare varnas* så sprutade det blod! Han hade lyckats träffa något dåligt ställe, så jag fick två små plåster, å efter ett tag slutade det ;P

Måste bara få klaga lite.
Varför, VARFÖR, går man till skolan när man är sjuk!? Okej om det är nationella eller nåt, men annars? e ju jättekul att mer än halva klassen sitter å snörvlar å hostar ikapp, å man verkligen känner  hur bakterierna kryper på mig! Så nu har ju jag blivit förkyld, KUL! Snällt att de kommer till skolan å smittar oss andra, verkligen. >.< Jag som hade tänkt sjunga i helgen, öva som fan så jag sätter alla toner, men nej, hur fan ska jag kunna göra det när jag är förkyld??
Ja, jag är sur! -.-'



Dessutom kommer mamma in till mig å klagar på hur värdelös Viktor är på att göra saker för andra. Jättekul för mig att sitta å lyssna på det, va fan tror hon att jag ska svara på det eg? "Jaa, jag håller verkligen med dig, Viktor är såå värdelös, han klarar inte av någonting" eller vadå? Ne, föräldrar ska inte gå till sina barn och berätta för dom vad dom tycker om de andra barnen.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN! jag har också oont i halsen nu :(

2009-05-08 @ 19:30:36
Postat av: ellinor

FAN! jag har också oont i halsen nu :(

2009-05-08 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0