Krönika om..

..fobier? Vad tror ni om det? seriöst så har jag noll fantasi, jag hade gett upp om att komma på nåt bra å skriva om, å va inne på en djursida å kom in på en tråd om (spindel)fobier, så jag tänkte, det kanske man kan skriva om? Jag måste bara orka också >.<

När vi ändå är inne på fobier.. Fan va jag vill bli av med min spindelfobi! Är så trött på den >.< Om ni kommer ihåg mitt inlägg för några dagar sen, när det kom en harkrank, jag höll ju på å dö -.-' Men för att bli av med sin fobi ska man typ gå å hålla i äckliga spindlar, och det kommer jag aldrig klara! å så finns det ju hypnos också.. men frågan är ju om det verkligen funkar? Gör det de så är det något jag skulle satsa på tror jag..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0