Natt på museet 2


I denna uppföljare återvänder Ben Stiller tillsammans med många av de kända ansiktena från första filmen och ännu fler historiska karaktärer. Den här gången utspelar sig historien på Smithsonian Institute som består av inte mindre än 17 olika museum och 136 miljoner museieföremål...

Mamma och pappa har åkt till landet nu, dom kommer hem på mådag nån gång ^^ men tyvärr så har vi Lotta kvar här hemma, och det innebär med 99,9% att jag kommer få ta hand om henne för att brorsorna inte orkar.. Men men, jag har iaf fått två biobiljetter + matpengar, så Lotta och jag ska iväg ikväll å se på Natt på museet 2 ;P Sen ska ev. Alex hänga med också :D

Jag har iaf precis duschat, så mitt hår ser jättekul ut :D och så har jag klippt Viktor också. Men nu ska jag äta frukost! Med tanke på att jag vaknade kl 1 så är det kanske smart ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0