Oj, jag vann! :O ;D

Tihi, va med på en tävling förut om en Hello Kitty Mobilväska xD Och jag vann! :O ;D Så det blir en perfekt present till Lillesyrran som fyller år på torsdag, så det tackar man för! ;D Eller.. hmm, min kusin som fyllde år förra veckan gillar Hello Kitty ganska mkt.. så om hon får den istället så kan jag köpa nåt annat till Lotta... så får det nog bli ;P



Har iaf precis kommit hem från sjukhuset nu. Det gick väl ok. Förra gången hade jag 7,9 i Hba1c, nu harj ag 7,4, så det är ju bra. Men jag ska få ännu en äckelnål -.-' Ska ha nån jävla sensor på mig som läser av blodsockret hela tiden, men jag måste ändå ta blodsocker två gånger om dagen för att det ska stämma typ, så det suger hårt, har ingen lust alls att ha den på mig, den ska bytas var femte dag, kul >.<

Nu ska jag plocka undan lite saker på mitt skrivbord, det ser ganska fullt ut :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Finns det en möjlighet att jag också kan få dem? :P för du har väl laddat ner allt..?

2009-05-25 @ 22:23:55
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Men ååh, kan du skicka det via msn då? :D eller behövs ett sött litet USB ?

2009-05-25 @ 22:32:34
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK snuttan! <333

2009-05-25 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0