Onsdag - 6/5

Hej,
Srry för lite dålig uppdatering idag! Efter mitt förra inlägg så slitade vi typ svenskan, då va det dags för idrott, yoga. Det var kul, lite jobbigt ^^ å jättekul när vi på slutet skulle lägga oss ner å slappna av, å så säger dom "slappna av i vänster lilltå.." haha xD Men jag slappnade verkligen av, jag kommer ihåg att hon sak "slappna av i magen" men sen så somnade jag xD Andas så tungt när jag sover oxå, så folket runt omkring mig märkte ju det också, busigt värre ;)



Tillslut så var det äntigen lunch! jag hade dött av hunger typ hela dagen, så det gjorde mig glad ^^ även om det var lite halväcklig fisk, men det funkade :P Å sen under rasten så va vi ute å körde fotboll som vanligt ^^
Sista lektionen var SH, läraren antog att alla kunde allt för att ingen frågade nåt, men jag kan INGENTING! å jag kände inte för att "Ööh... kan du ta allt från början? Jag har inte hängt med alls.." Så jag får råplugga hemma istället ;P

När den plågsamma lektionen äntligen var slut så var det dags för Kärrtorp Talang 2009! Först trängdes vi i kön å stog där å väntade, men sen ringde Calle å sa att dom var på balkongen! Så vi drog upp dit istället, asnajs! :D Men där satt massa lärarer å rektorer å sånt :P Sen iaf så började det, å alla var jätteduktiga! :D Haha å sen i pausen när juryn var å snackade, så va det snubben som snackat hela tiden, han körde lite stand up, hahahahaha å fyfan va jag å Stephie garvade! Vi garvade åt ett skämt i typ 10 min xD Men det var kul! :D fick dock lite panik när jag tänkte på att snart är det jag som står där på scenen, när aulan är full, och ska sjunga :S Läskigt läskigt... :S

Ikväll iaf så är det fotboll som gäller! (Ööh.. skrev jag precis det där :O) Ne, men det stämmer faktiskt :P Folket i klassen har övertalat mig, så vi ska iväg till nåt ställe ikväll å se på Barcelona-Chelsea (jag var tvungen å fråga vilka som skulle spela, jag har verkligen noll koll!) Men det blir nog kul :D (Kom precis på att sååå kul lär det kanske inte vara.. men men..)



Lär väl komma hem vid 11-tiden, och då är det bums i säng som gäller! För imorn så börjar jag 08:15!! !")#%)!#%(#"=¤/(=!"¤!)%/¤)=%/¤(&(¤=#/"% (svordommar för er som inte förstod det!) Ska ju eg. börja 10:05, men nee, då ska vi ha fucking äckel engelska nationella prov, så vi måste börja femtioelva timmar innan! så det dampar jag lite på -.-'

Men nu ska jag sjunga lite! Om jag ska ställa mig framför hela fulproppade aulan ska jag åtmistone sätta alla toner!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack! händer ikväll då? :D

2009-05-06 @ 19:10:09
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Liene

va vad menar du med din kommentar "Oj oj oj, vad fjortis man kan vara då :O"?

vill bara veta om det var menat på skoj eller på mer allvar? om på allvar så undrar jag om du tycker fjortis är något fejkat, och om du menar det kan jag säga att jag inte kan vara fjortis för jag är mig själv, alltså allt annat men ej fejk.

men det beror bara på hur du menade din kommentar:)

2009-05-06 @ 19:21:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh hehe vad kul. ^^ Ska se på Efterlyst. Hur har dagen varit då?

2009-05-06 @ 20:45:33
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0