Orka muppskola -.-'

Tja,
Blev väldigt sent igår, typ halv 4 =P Så kom Erik in nu på morgonen kl kvart i 10 å va kvar i en timme och försökte väcka mig. Så går jag äntligen upp å han åker, å då ser jag att nästa lekion börjar kl 1!! orka -.-' Vi har ju fått sånt där muppscema nu dessutom eftersom att det är hållbar utvckling i skolan. Så lektionerna som e kvar idag är "Tellus" - Dokumentärfilm med intervjuer om klimater. Gjorda av elever i SM3. och: Föreställning om klimatet - Performancegruppen KEL. Plorence Nightingale - återkomsten.
Låter det kul någonstans? Ne, precis >.<

Jag ska iaf käka nu, och sen funtar jag på om jag kanske ska iväg innan skolan och träna.. vi får la se ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0