Pappa har krockat!

Tja,
Ska börja med att berätta om min dag från början.
Dagen började då 2 timmar för tidigt med NP engelska, först var det reading, och sen listen. Båda gick väl helt ok =) På den andra så svarade jag dock inte på en fråga, men jag lär väl överleva det ;P
Sen hade vi då lite håltimme, så var å käkade en tidig lunch å sen var vi ute å kickade tills det var dags för "mellan himmel och jord" en liveshow som några mp3or gjort, det var del 2 ^^ Va grymt kul, det typ började med att vår bitr. rektor ställde sig å sjöng botten Anna! Falsk å lite i otakt, men va gör det? han bjöd på sig själv å det var grymt kul xD Sen var resten nice oxå, det bästa var slutet, då visade dom upp high school musical-scenen som jag sett dom spela in förut, det gjorde mig glad! :D Dock så var showen typ bara 20-30 min, så det va lite synd :( Förra var typ 60 min..

När det va slut iaf så var det engelska, kul å ha det lixom efter att man just haft 2 engelska prov -.-' Men vi kollade bara på film, så det var väl ok. Men vi ska få lite kompledigt på tisdag, vi får börja 30 min senare ^^ Sen var sista lektionen NK, där satt vi å skrattade åt bruden på sida 139 i NK-boken med groda på, hahaha seriöst, kan man ha mer hängpattar! :O xD va så jävla kul! xD Sen garvade jag åt andra udda grejer, bl.a toffeldjur, jag var så sjukt trött! Så när vi äntligen slutade så blev jag glad ^^

Jag tog inte bussen på en gång idag, utan först gick jag å Stephie förbi djuraffären så jag kunde köpa sepiaskal till mina snäckor, det höll på å ta slut här hemma ;D Sen gick vi till dalens å därifrån åkte jag hem ^^ Haha bussen mot Kärrtorp körde fel först! Åkte mot Bredäng istället för till Kärrtorp, det va lite kul xD

När jag kom hem så hade såklart ingen gjort mat, så jag gjorde kyckling med potatissallad (så jävla gott! ;D) å käkade, å sen fick jag stressa iväg! Men jag hade tur, farfar var här å kunde skjutsa mig, men såklart så höll dom på med nåt jävla vägarbete så vi fick åka runt en liten omväg, men vi (jag å Dharma ;D) hann precis! Sen när vi kom till Slussen så bytte jag mot Farsta, och det var proppfullt! Så jag lyfte upp Dharma å klämde mig in där, å när jag står det med väska på ena axeln å Dharma i famnen så får jag ett sms av Madde där hon undrar om jag är hemma! Men det var jag ju inte, så jag fick krångla upp mobilen å ringa mamma så hon kunde ta emot sniglarna (Madde hade ju lånat Blixten och Glenn till sin redovisning, hon fick MVG! ;D) å man kände sig ju lagom smidig, men det gick! xD

Senare kom även Stephie å Jessicia på, å i Farsta så mötte vi upp Anton, å vi gick allesammans till nån IP-plats typ. Matchen va nice, förutom att Rasmus blev avstängd några matcher framöver, för att han fick en armbåge i ryggen (dommaren såg det inte) å skrek "sug min kuk" eller nåt annat snällt till honom, å det gillade inte dommaren, för det hörde han ju, så det var ju lite synd :( Men dom vann iaf! 2-1! :D Haha å vi hade så fina namn till några :D bl.a "humlan" och "Marcus den tredje" xD Sen iaf så åkte jag den otroligt långa vägen hem! men nu är jag hemma iaf, skönt! :D 

Väl hemma så fick jag höra att pappa krockat idag! Imorse tydligen, han skadade sig inte eller så, han fick typ bara en buckla på regestreringsskylten, men tydligen så krockade bilen som han krockade i, i en annan, så två bilar blev lite halvt totalkvaddade :/ Så vi får betala självrisk på ca 20 000 - 25 000, kuuul >.<

 Men nu är jag jättetrött, så jag ska sova nu, har iaf sovmorgon imorgon!! :D Det e fett nice, det behöver jag verkligen! :D Så nu ska jag byta om å borsta tänderna å allt det där å sen krypa ner i sängen å sova!
Men först bjuder jag på de tre bilderna som blev ok, från igår ;D
Rasmus som bär på Jessica, Marcus och Calle ^^

Vad gör Calles hand där? :O

Hahahaha kolla "kilten" Rasmus har på sig xD Calle har sytt den, men han rev sönder den igår :(

Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Martina

Jasså ska du ta en sånn? Är det en vanlig spruta? Eller hur går det till? JAg ve titne riktigt vad jag ska hitta på får se.

Postat av: Nina

aaw, stackars pappa :( läskigt att krocka!



kramis

2009-05-08 @ 07:00:54
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Vilken otur med bilen, men tur att ingen blev skadad

2009-05-08 @ 08:23:18
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: JESPER

Hejhej. Fin blogg! Vad ska du hitta på idag då?

2009-05-08 @ 09:52:56
URL: http://jesperstenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0