Söndag.

Tja tja,
Nu har Jessica å Stephie gått för ett tag sen. Vi övade ju våran låt, å mot slutet så lät det riktigt bra faktiskt ^^ jag måste bara öva lite mer så jag kan spela utan papper bara ^^ På slutet va jag fett okoncentrerad, för den går såå långsamt, så man typ sitter där som en zombie å tänker på annat å typ låter fingrarna gå av sig själva :P Sen så skrev vi oxå vår "beskrivning" till musiken, man ska berätta vad man ska förmedla och hur man ska förmedla det =P

Idag ska vi grilla iaf :D Fett gott ^^ Grillat två dagar i rad, det bangar man inte på ;D Men nu ska jag vila ett tag, är helt grymt galet trött :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: ann

Vad tkr du om norska vinnaren av ESC 2009?

2009-05-17 @ 17:36:14
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Flummiga fia

Hej är du bra på att göra designer i bloggen:) ? Skullebehöva en ny och letar efter någon som är bra på oh göra det. Är du det? Skriv bara en komentar i mitt senaste inlägg på min blogg att du kan hj´älpa mig :) om du kan!



peace &love

2009-05-17 @ 18:44:52
URL: http://trueganjaman.blogspot.com
Postat av: soffie

mmm grilla det har vi med gjort,:O)

2009-05-17 @ 20:10:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, en sista fråga. vet du hur man byter från blogspot till blogg.se? Vill ju ha kvar alla mina gamla inlägg och så. men vill vara medlem i blogg.se iistället



vet du hur jag ska göra?

peace &love

2009-05-17 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0