Sötisar :D

Hej :D
Nu är jag hemma igen ^^ Igår väcktes jag kl 11 av att mamma å Lotta kom in å sa att Tobbe ska hämta oss, och att han snart kommer! (vi skull eg. åkt dit själva lite senare :P) så jag stressade upp å duschade å packade. Han fick vänta ett litet tag, men jag var ganska snabb ändå :P
När vi kom det så stormade alla emot mig å kramade mig :D Så sen lekte jag med dom större delen av dagen =D Men ibland tog jag en paus å va med moster istället ^^ Sen på kvällen så grillade vi :D Blev Majs, korvar, köttbullar, kött å massa olika saker ^^ sen till efterätt blev det hajkbanan, grillad ananas och marshmallows ;D Efter maten så lekte jag lite mer med ungarna å sen va det dags för melodifestivalen! Vi röstade på dessa två låtar:

och

Haha å den första låten vi röstade på kom ju sist, så det var ju lite sämst :P
Theo somnade först iaf, sen Saga, men både Lotta å Hugo orkade vara uppe hela tiden faktiskt ^^ Men när det var slut så gick ja gå la mig å somnade på en gång :P

Idag väcktes jag kl 10, då gick jag upp å käkade frukost, å vid 11-tiden så åkte vi hem, Saga å Hugo följde med oxå, så vi var här ett tag, men nu har dom åkt. Va kul iaf å få vara med dom i helgen :D Sen kommer ju dom den nionde igen när Erik tar studenten :D

Senare idag kommer ju Stephie å Jessica, vi ska öva på våran låt som vi ska spela upp på musiken på tisdag. Så nu måste jag börja städa lite, för det ser förjävligt ut i mitt rum :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: hilda

Ja det tycker jag också:)

2009-05-17 @ 12:54:32
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Felicia

Den var jättebra! :D haha

2009-05-17 @ 14:32:40
Postat av: jossan

så kul! :) idag ska jag träna och plugga ;) vad säger du om ben&jerry's med jordgubbar? hiss eller diss!? ^^

kram

2009-05-17 @ 15:07:39
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0