Vill inte >.<

Tja,
vaknade kl 1 idag, gick upp å satte mig i vardagsrummet där mamma och pappa var, sen tog mamma upp att vi ska till sjukhuset imorn, då frågade jag varför hon ska med, eftersom att jag var själv förra gången och det gick bra. Då sa hon att hon vill vara med så att allt som ska bli sagt blir sagt typ, jag blev lite småsur så jag gick in på mitt rum, då kom mamma efter å sa att dom bara vill mitt bästa osv osv. Men jag får åka själv iaf! vi tummade på att jag ska säga att jag tycker det är jättejobbigt att byta nål :P Men det lär hon få reda på ändå, för hon kommer ju ladda in all information från pumpen å se att jag byter nål väldigt sällan så..
Men men, idag ska jag bara chilla, ska inte träffa någon, för jag orkar verkligen inte xP Så nu ska jag spela the sims :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg!

2009-05-24 @ 13:44:38
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0