Busted!

Möhö, hur fan kunde jag glömma å berätta att jag körde bil igår!? :O ;D Det var skitkul, vi drog till nån öde parkering där i Åkersberga, å så fick jag köra :D Va fett kul, ganska läskigt också, men mest kul :D För att skriva lite mer detaljerat om igår då så åkte vi först till Åkersberga där jag övningskörde, sen tankade han å vi träffade någon kompis till honom där innan vi drog vidare till donken för att fika med Rickards brors flickvänn Charlotte, eller Challe som hon kallas. Hon verkade lite anti mig i början, men sen blev hon jättetrevlig :) Så efter att vi fikat åkte vi till Rickards kompis Adde å hans tjej, va där ett tag, sen tillbaka till donken där vi tog en till fika ;) Där träffade vi på tjejen från macken + 2 andra, sen när vi skulle dra så träffade vi på ytterligare 2 snubbar. Men det var trevligt :)

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, va en helt ok dag, gick ganska segt, jag fick lite skäll som vanligt för att jag är för långsam, men fick även lite berömm på slutet för att jag hade förbättrat mig och inte fuskat något ^^ Kom nyss hem, mamma va aslack för hon hade kollat skola24 å sett att jag inte var i skolan i fredags, å jag satt där å spelade oskyldig å sa att jag visst varit det men att det är strul med frånvaron å sånt, sen kom Viktor å jag körde samma historia för honom, haha då svarade han "Så står det inte i din blogg" möhö, ja, jag blev ganska paff å ganska ägd :P Men han skvallrar inte för mamma, så det e bra ;)

Sitter iaf och smsar lite med Challe nu =) Hon tycker vi ska dra ihop ett gäng å fira nyår tillsammans, å de verkar ju kul :D Sitter iaf å myser lite i Rickards för stora tröja som jag lånade av honom, för min försvann helt spårlöst :O Har lite ångest över att han ska till Norrland nu igen, så jag inte får träffa honom på en vecka :( Men men, man får se fram emot helgen istället!
Ne, känns som om jag tråkar ut er!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0