Dagens goda gärning

Hej hej,
Gick väl sådär på sjukhuset.. förra gången låg mitt Hba1c på 7, nu låg det på 10.. så det var min läkare inte speciellt nöjd med. Jag hade ju varken pump eller blodsockermätare med mig, så det var inte så mkt vi kunde göra :P Iaf så skulle idol-Eddie vara där, men när jag gick för å säga hej så var han inte där :P Men men, livet går vidare ändå ;) Fick sitta å vänta på min buss i ca 20 min, hjälpte en tjej med hennes barvagn också, hon skulle på bussen å det var sån där buss med trappsteg, så det var dagens goda gärning :) Så stog det en annan tant där som väntade på samma buss som mig, hon log mo mig å sa nåt i stil med "det är så härligt att se att det finns ungdommar som hjälper till!" och så log hon lite mer ;P Jag hoppade iaf av i Fruängen å gick till apoteket och beställde saker, så om ca en vecka kan jag använda min älskade pump igen!

Kom precis hem. Hade jag åkte till skolan så hade jag kommit när lektionen slutat och då haft hål i 90 min. Men nu sitter jag och funderar på om jag orkar åka till skolan eller inte.. ska ju bara ha kör, vilket jag iofs tycker är jättekul, men jag åka till skolan bara för det känns lite.. onödigt kanske, kan lika gärna sjunga hemma! Så vi får se hur jag gör. Orkar iaf inte sitta här längre, ska läsa nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0