damp!

Ååh va trött jag blir >.< Först vaknade jag någon gång inatt av att min pump pep för att insulinet var slut, jag stängde av pipandet och somnade om. Sen vaknade jag kl 7 och mådde skitdåligt, mitt blodsocker låg på 30, woho! (det ska ligga mellan 5-8 typ >.<) så jag fick släpa mig upp, klunka i mig två stora glas vatten, byta nål, ta 15 enheter och sen somna om.

Sen vaknade jag kl halv 1, då mådde jag bätte, så jag gick upp å käkade frukost och sen startade jag datorn för att sjukanmäla mig. Så när jag går in på fronter och på frånvaro så ser det ut så här:

O = oanmäld frånvaro
G = anmäld frånvaro

Så titta på igår, varför har jag 2 st O när jag var inne och anmälde mig som sjuk igår?? (den första lektionen var ju redan stängd när jag skulle sjukanmäla mig..) Samma sak med onsdagen förra veckan, där har jag också fått O fast jag anmält mig sjuk! Gaah, jag dampar på fronter >.<

Men iaf, tänkte gå ner till källaren och sätta på någon film nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0