Fan, jag orkar inte!!!

Schemaändring >.<

Extra mattelektion efter gympan på måndag, så då slutar jag kl 5 där också! En halvtimme extra matte på tisdag och en timmes extra matte på onsdag morgon! Jag orkar verkligen inte.. kommer fan bryta ihop.. Är visserligen bara 6 veckor kvar.. men det är inte så bara.. Nej, jag kommer verkligen inte orka. Idrotten går jag aldrig på och jag tänker inte ha flera timmars hål, men det betyder att jag får typ 2 timmars skolk varje vecka.. men men, jag får väl överleva det och plugga lite mer hemma! För jag vägrar sluta 5 varje dag, har ju faktiskt andra ämnen också som man kan behöva plugga till, jag jobbar och jag vill gärna ha ett liv också!

Men iaf.. förutom att vi fick det här äckliga schemat så har dagen varit ok. Missade bussen på vägen hem så jag fick ta t-banan. Köpte en påse chips också, onyttigt jag vet, men fan va gott :D Christopher (msn-kompis) ringde mig också, så jag snackade lite med honom och hans kompis, flummiga typer ^^ Men nu blev jag törstig!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0