Fan va struligt det ska vara då >.<

Hellu =)
Idag var en lite smått seg dag i skolan. Julia och Ellinor gick hem efter första lektionen för de hade feber (klassen tog ju svininfluensavaccinet igår) och Stephanie och Bea var inte heller i skolan.. så aa, va ju lite segt :P Men jag stannade iaf kvar hela dagen, det är ganska nice ^^ Matten gick faktiskt bra efter ett tag, jag förstog vad jag gjorde! Gäller bara att komma ihåg alla saker man måste göra.. Sist va de ju kör, gick bra, vi fick en ny låt, så ännu en stämma att träna in till lucia..

Efter skolan så åkte jag till Fruängen för att gå till apoteket. Var ju där igår också, då hämtade jag ut lite insulin via e-recept, men jag behöver ju även quick set och reservoarer (haha ni fattar typ nada xP) men mina recept hade gått ut i mars! så jag fick inte ut något alls, så jag måste typ ringa sjukhuset imorgon och be dem skicka e-recept, men de har typ telefontid vid 10-11, å då har ju jag lektion.. så jag får väl be pappa ringa, men han är ju så jävla sur på mig >.< så vi får se hur det löser sig...

Nu sitter jag iaf och käkar Ben & Jerry´s coockie dough, ska sätta på det senaste avsnittet av andra avenyn också :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0