Flummigt värre!

Hellu =)
Provet idag kändes bra, så det är skönt! :) På Engelskan såg vi klart Romeo & Julia, på Matten fattade jag inte mkt.. sista lektionen var programtid, men vi hade graf där, å shit va trötta vi var, vi satte denna låt på hög volym:



och dansade runt i vårt redigeringsrum, sen ut i hallen och dansade vidare, skitflum, men fan va kul det var ;D På bussen hem så hade vi skönaste busschauffören, typ "Välkomna till buss 163 mot Bredäng via svedmyra t-stn, Älvsjö och Fruängen. I Bredäng är det ca 5 plusgrader och lätt molnighet" haha så höll han på lite ibland :P

Kom hem för ca 30 min sen iaf, tog precis en dusch, ska strax iväg till Fruängen å möta upp Jenny, vi ska hem till mig sen och leka fram tills att det är dags att åka iväg till Heron!! :D :D :D Så jävla pepp asså :D Vi ska käka där innan också, haha å jag å Madde ska "klä ut" oss, hon ska va Bella och jag ska va Alice, möhö vi får väl se hur det blir ;) Men nu ska jag klä på mig!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0