Fredagmyyyyys

Hellu =)
Skolan igår gick ganska snabbt, de va svenska och rörlig bild. Efter skolan så åkte jag till Jakobsberg där Rickard bor, han mötte mig där och så gick vi hem till honom =) Väl där så visade han mig sin lägenhet å sen satt vi i soffan å kollade på Jackass ;P Sen tittade vi på idol, och Rabih åkte äntligen ut, härligt tycker jag! Var väldigt rädd för att Maritette skulle åka :S Men hon klarade sig :) Sen blev de lite mys ^^ Lite gitarr spelade vi också :D Han gick ju i min brors klass i gymnasiumet, södra latin musik-klass, så han e ju typ jättebra på gitarr :D :D :D Sen har han lovat att han ska sjunga för mig också ;)

Hehe.. skulle kunna bjuda på en muppbild på oss två, men den är lite för mupp för att jag ska göra det, så ni får överleva utan det ;)

Va ju eg. inte tänkt att jag skulle stanna över natten, men de blev så ;P men han skulle upp å hyra släp å typ fixa massa saker vid 8-tiden, så han väckte mig å sa att jag får stanna så länge jag vill och att han lämnat nycklarna på köksbordet, sen pussade han mig hejdå ^^ Så jag somnade och sov ett tag till, när jag vaknade och gick ut i köket så hade han ställt fram frukost ^^ Så jag käkade frukost, städade undan efter mig å sen gick jag till pendeln å åkte hem =)

Mamma var ju lite smått hysterisk när jag kom hem, men jag hade sagt att jag skulle till Rickard, å hon hade bara kunnat ringa eller skicka sms om hon var orolig. Iaf så jobbar jag ju idag.. å eftersom att jag inte sovit så speciellt mkt inatt så är jag inte så pepp alls, men men, de ska väl gå bra :P Är ju ändå bara 4 timmar ^^ Men nu ska jag kolla vilka det är som jag jobbar med idag!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0