Helt galet trött!

Hellu!
Filmen var skitbra :D på twilight så applåderade och skrek alla, sen innan New Moon så sa dem att dem fått klagomål (av vem fan då? :S) så vi fick inte göra det, då skulle de stänga av filmen och vi skulle inte få någon ersättning! Men det var grymt bra iaf :)

Fick skjuts hem av Maddes mamma, väl hemma så satt Rickard i sin bil å väntade på mig :) Så jag pussade och kramade på honom ett tag innan vi gick in till mig så jag kunde natta djuren och packa ner lite saker, sen drog vi till donken å käkade, jag var grymt hungrig :P Sen åkte vi hem till honom där jag tog en dusch, och nu sitter jag här, skulle eg. bara kolla när jag ska åka till skolan imorgon, men passa på att blogga lite också ;) Men nu ska vi sova, ska bli skönt, jag är helt galet jättetrött!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0