Ingen skola imorgon..

Hej!
Sitter här framför datorn nu igen. Gör typ ingenting, saknar Rickard mest.. (Jag vet, jag tjatar lite om honom, men det år ni stå ut med ;P) Ne, men faktiskt så chattar jag med Albin, min kusin! Vi hörs inte så mkt nu för tiden, min pappa å hans mamma e ju syskon, å de har ingen kontakt alls längre, men vi försöka hålla lite kontakt iaf. Jag ska väl ta och åka ner till farfar nån gång sen när han är hemma från Spanien, ska passa på å hälsa på Albin då också ^^

Men iaf, tänkte stänga av datorn nu och sova. Blir ingen skola för mig imorgon. Mediakommunikationsprovet är ju uppskjutet! Har dock matteprov imorgon, men har redan missat de förra så då kan jag lika gärna göra båda två på omprov sen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0